FAQ

Over WhoopDeals.nl

Wat is WhoopDeals?

WhoopDeals.nl is een website met veel aanbiedingen. Wij bieden elke dag nieuwe artikelen aan, met kortingen van 40% tot zelfs 80%. De aanbiedingen zijn 24 uur geldig of zolang de voorraad strekt. WhoopDeals.nl biedt alles op het gebied van Electronica, lifestyle en huishoudelijke artikelen aan.

 

Hoe kunnen jullie zoveel korting geven?

Vaak hebben merken, retailers en fabrikanten na een verkoopseizoen restvoorraden over. Deze restpartijen kopen we vaak in grote aantallen in. Hierdoor kunnen wij dit voor vele malen goedkoper aanbieden dan de reguliere prijs die je bij normale winkeliers zal vinden.

 

 

Bezorging & levering

Wat zijn de verzendkosten?

Voor verzenden berekenen wij bij voor grote pakketten €5,95, voor normale pakketen €4,95 en voor kleine pakketten €3,95. Voor belgische klanten rekenen wij een tarief van €6,95

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De verzendtijd van je pakket is veertien dagen, mits anders wordt aangegeven. Heb je na veertien dagen nog niks in huis, stuur dan een mail naar de klantenservice via service@whoopdeals.nl. Vermeld altijd je bestelnummer.

Kan ik mijn bestelling ook op mijn werk laten bezorgen?

Bij de bestelling van je artikelen kun je aangeven op welk adres jij wilt dat wij het pakket bezorgen. Dit kan een woon- of werkadres zijn. Vermeld wel altijd je eigen naam.

Kan ik mijn aflever- of factuuradres nog aanpassen?

Het is het mogelijk je gegevens te veranderen in je eigen profiel. We vragen je dit dan ook te melden bij de klantenservice via service@whoopdeals.nl.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de levering?

Ben je niet thuis op moment van levering? Geen probleem, je pakket wordt de volgende dag weer aangeboden. Ben je dan weer niet thuis? Dan wordt het bij je buren afgeleverd. Mochten je buren er ook niet zijn? Dan wordt er een briefje achtergelaten. Met dit briefje kun je je pakket ophalen bij een afhaalpunt bij jouw in de buurt.

Retouren & ruilen

Hoe kan ik een gekocht product retourneren?

Is je product niet naar verwachting? Dan kun je het uiteraard retourneren. Alle informatie met betrekking tot retourneren kun je vinden onder het kopje retourbeleid onderaan de pagina

Kan ik een gekocht product ruilen?

Wil je toch een andere kleur, maat of model, dan kan je altijd je product omruilen afhankelijk van de beschikbaarheid. Helaas kunnen we dit dus niet altijd garanderen. Neem contact op met onze klantenservice via service@whoopdeals.nl. Dan kunnen wij je hiermee verder helpen. Heb je het product al in je bezit? Neem dan contact op met onze retourafdeling via retour@whoopdeals.nl

Wat moet ik doen als het product beschadigd is?

Heb je je product ontvangen, maar is deze defect of beschadigt? Dan kun je dit retourneren, neem voor alle zekerheid altijd contact op met de retourafdeling dit doe je door te mailen naar retour@whoopdeals.nl

Waar moet ik op letten tijdens het retour sturen?

Het is belangrijk om (indien mogelijk) het product in de originele verpakking terug te sturen in een omverpakking, voldoende te frankeren en de factuur bij te sluiten. Uiteraard mogen de geretourneerde producten niet gedragen of gewassen zijn en moeten ze voorzien zijn van alle eventuele labels en verpakkingen. De artikelen mogen gepast, maar niet gedragen worden. Schoenendozen dienen niet gebruikt te worden als verzenddoos en dienen dus niet voorzien te worden van plakband of stickers. Bewaar artikelen ook niet in een rokerige ruimte of in een keuken aangezien artikelen met een geur niet als retour geaccepteerd worden. Ondergoed is vanuit hygiënisch oogpunt uitgezonderd van de retourprocedure

Wanneer wordt het geld van mijn retourneerde bestelling teruggestort?

Bij binnenkomst van de retourzending, wordt deze zo spoedig mogelijk verwerkt. Eventueel vervangende artikelen worden tevens zo spoedig mogelijk verstuurd. Indien je geld van ons terugkrijgt, verwerken wij deze terugbetaling binnen 14 werkdagen. Het is afhankelijk van de snelheid van je bank wanneer het geld op je rekening staat

Overige

Zijn jullie producten origineel?

Alle producten die wij verkopen zijn authentiek. De producten die wij verkopen kunnen zijn; restpartijen, huidige en oude collecties, retouren, outlet producten, producten met een kleine manco en in sommige gevallen B-keuze, waarin de afwerking, kleur, pasvorm of maat soms kan afwijken.

Ik heb een klacht, opmerking of tip

Wij staan altijd open voor eventuele klachten, opmerkingen of tips. Hiervoor kan je ons mailen via service@whoopdeals.nl of schrijven naar: WhoopDeals.nl, Impact 71 G, 6921 RZ Duiven

Hoe kan ik een voucher ontvangen?

In onze nieuwsbrieven geven wij regelmatig een voucher weg. Deze voucher kun je gebruiken voor nog eens extra korting op het artikel. Meld je dus aan voor onze nieuwsbrief

Ik wil graag mijn producten op jullie website verkopen.

Wij staan altijd open voor nieuwe leveranciers op het gebied van mode, accessoires en lifestyle. Heb je een leuk product dat bij ons concept past? Mail ons dan via service@whoopdeals.nl